18 Kasım 2013 Pazartesi

Arzunun On Emri

 
Çıplak bir vücudun üzerine savrulmuş bir kumaş parçası teni nasıl büyülü kılarsa,
barikatlar ve başıboş savrulmalar da sokakları o denli büyülü kılıyor vahşi gözümde.
 
….
 
 
Romantik peygamberini görüyorum alacakaranlığın,
Biz cazibe çağının altın kutbunda
Mantralar uluyan ihtiyarı.
“Kan’a diyor, çünkü dönüş yolunu yitirdiğinde kutsaldır ve sonsuz görünür akış.”
Tanrıların huzursuzluğunu hissediyorum öfke nöbeti içinde.
Mistik kerhanelerde ucube kehanetlerle katlediyor dindar adam
Ceviz yapraklarının hoş kokulu bekaretini.
Işıksız saksılarda imansızım şimdi, baş meleği olmaya çabalıyorum şiirin ve hırkamı satmaya
hiç niyetim yok çöl insanına
gözyaşlarını serbest bırak, boşalıyorum.*
 
 
Batur Münevver
*Arzunun On Emri şiirinden
 
  
Batur Münevver güfteleri, içerisinden kayıp, soğuk ve tekinsiz bir mevsime ulaşmanın anahtarıdır. Kaygı duymayın artık.
 
KÜLT NEŞRİYAT sitesinden "Bağışlanmış Biri" kitabını ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

http://kultnesriyat.wordpress.com/elektro-kultur/panfle-kitaplar/bagislanmis-biri-batur-munevver/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder