Önüme çıkan benim tek muhatabım olsaydı, yalnızca
yükümlülüklerim olurdu!
Sol
el akoruyla başlayan “seriş” bölümünde fa anahtarındaki akorların üst sesinden
sağ elde ortaya çıkan, çıkıcı bir gam parçacığı ve onu tanımlayan, sağ elde bir
gam parçacığı. Sonat’ın ana temasını oluşturan motifler. Yeni bir ezgi dili ve
sana saygı duyuyorum artık.
Lütuf, kendini en iyi yatakta gösterir.
Yalnız
“özlemi bilen” dizesiyle başlayabilir misin sonata?
İnsan, kendisinden kaçan her şeyde izini bırakır.
Demiştin.
Ezgi hep dalgalar halinde hareket ediyor. Olmadığın mekanlarda.
Özlem, nesnesini yaratan parçadan meydana gelme
eğilimindedir.
Peki
ya ince dengede bıraktığın o boş uzam olarak kokun. Ona ne demeli? Özlem senin
nesnendir.
Şans ile veda aynı kökene sahiptir.
Lanet
olsun bu yoğunluk bir an gevşemez.Yalnız o da değil yıllar geçse op.17 insanı
olumsuzluğun ve olumluluğun arasında
bocalamakta ve sonuçta hüzünle bitmektedir.
Ten, lirik bir madde olmaya yaklaştığı ölçüde,
cevherleşir.
Seni
imleyen en büyük resitatif bir oktav
çizgisi edasında üzerinden atlayıp solan.
Çirkin olanı, "ilk kez görmek" diye bir şey
yoktur.
“mi-fa” “si-do” “mi-si” “fa-diyez-do”
“si-fa”
Giysilere çarpan ağustos rüzgarı.
Yıldızsız
bir gece, “tutanaksız tonalite” sin.
Melankoli, inceltilir ve bir bakış açısı haline gelir.
Ziyafet
salonunun terasında peygamberi dudaklarından öpmek. İnce bir bakış açısı mı
istiyordun? Buyrun!
Gündelik hayat, varolduğu günden beri en kısa intahar
biçimidir.
Dışsal
ölümün artık hiç bir önemi yok, yakında gidiyorum. Gelir misin?
Rastgele biri için dönüş fikri etkisizdir.
Biliyorum.
Tek başıma gerçekleştiremiyorum. Bu müzikte/aşkta herşey taşkınlık ve tutkuyla biçimlendi.
En iyi seks, sınırsız alayla uyum içinde olandır.
Romantik
çağlarda olduğu gibi. Varlığın ne kadar derinlerine inmemi istersin? Dehşet
verici bir zafer şarkısı geliyor, duymuyor musun? Geçici bir yenilgi,
gömüldüğüm....
Yalnızlığın, bir refleks olması gerekir.
Kurban benim. Etkisiz.
Yok etmek, bozmak değildir!
Aldatmandansa,
kırılmayı denedim. Kurban yerine gerçek olmamayı.
Ruhsal sorunların taşeronluğuna "beden" denir.
Sıradan,
kırık.
Vazgeçmenin estetiği, razı olmaya boyun eğmektir.
İşte müziğimize anlamın girdiği
nokta.
Aşk, dolambaçları izlenerek tasfiye edilir.
Iç dürtünün
salt gereksiniminden kaynaklanır. Olağanüstü bir tasfiye.
Tüm kadınlar başkalarına ait. Onlara sahip olamamanın
hüznü hariç.
Bekleyiş
ve Mutlu el monadlarını ele alalım.
Eylemsizlik bütün dertlerin tesellisidir.
Başroldaki
sen.
Gece, renkle hesaplaşmanın farklı bir baş kaldırısıdır!
Op.27
piyano çeşitlemelerini aldığın gün.
Dogmanın kitabı olaydın, seni de uydururdum.
Ancak
tipik bir törenin tipik klişelerini kullandım. Uydurdum.
Olmayı unutturduğundan, silinmeye razıyım!
Heryerde
var olan olarak silinmeye razıyım.
Bilgi daha fazla esrimeyi mi gerektirir?
Varolduğunu
bilmediğim sürece ne dersin.
Aşk ilanı olarak adam öldürme en tanıdık silahtır.
Formül
hiç değişmeden tekrarlanır.
Susmak, edime katılmaktır....
Allegro
non troppo energico. yavaştan kabul edilen imge: seni motiften türettim.
Herkes acısı kadar yaşar...
Yaşamak için bırakılmış bir yön, baktım, yoktu...karda ayak izleri prelüdü.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder